Thursday, October 7, 2010

My First Post

Assalamualaikum............

Hari ini 7/10/2010 telah tercipta blog aku....tapi ini merupakan blog yg kedua aku buat.Blog yang sebelum ni aku dah delete pn disebabkan laman web yg aku buat dulu ade nama ex-bf aku yg penipu besar tu.So...disebabkan itulah aku terus je delete blog tu.Sekarang dalam blog yg baru ne aku tak nak sebut langsung pasal kisah aku dgn laki tu lg.Aku dah tutup buku lama dan buka buku baru pn...bak kate org kehidupan mesti diteruskan walau apa pn yg terjadi.
Blog baru ni aku dah tukar tajuk blog aku pn dari Realiti Kehidupan Noor Azlina kepada Diariku Azlina.Tapi kan baru aku perasan la dah macam cite diariku shahir plak.....HAHAHAHA.Aku tak tiru pn...tapi aku tulis je ape yang terlintas difikiran aku.Tak kisah la ape pn tajuk blog aku pn.....yg penting dh tercipta blog aku yg baru ne.Mata aku dah ngantuk la...nk tido dh la,selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Followers