Friday, October 15, 2010

Lambatnya rambutku nak panjang

Kalau cakap pasal rambut je mesti ade kaitan dengan perempuan......bak  kata pepatah rambut merupakan mahkota seorang perempuan,tapi lelaki pun ade je kaitan dengan rambut gak...hihihi.Kalau korang semua nak tau la yang rambut aku memang lambat sangat-sangat nak tumbuh nye,kalau sekali aku dah potong pendek bertahun tahun la aku kena tunggu rambut nak tumbuh panjang balik....HUH.Lama kan nak tunggu rambut aku panjang balik,memang jenuh la macam ne.Tapi kan sejak dari kecik sampai la dah besar sekarang ne aku sentiasa je rambut pendek....hehehe.Dah la pendek sangat-sangat plak tu,dah macam tombai plak...hahaha,betul tau ne.Rambut paling panjang yang pernah aku simpan pun sampai bawah ketiak je la,dah elok-elok panjang aku gatai plak pergi potong.....kan dah lama nak tumbuh balik.Tapi sekarang ne aku dah nekad tak nak potong rambut dah,aku nak simpan panjang sampai pinggang plak...hehehe.


Dulu aku pernah rambut pendek macam ne la...hahaha


Rambut panjang ne yg aku pernah simpan


Pas ne aku nak simpan sampai panjang macam ne atau lebih panjang dr yg ne...hehehe
Gambar-gambar ne semua dari google ye...huhu,rambut aku tak de la selurus lurus nye dan tak kerinting pn,cuma lurus cikit  jela.Dalam adik beradik aku la yang rambut lurus 3 orang dan yang rambut kerinting plak 3 orang...hehehe,boleh plak macam tu kan.

No comments:

Post a Comment

Followers