Wednesday, October 13, 2010

Happy Day 10/10/10

Ada juga perkara yang telah menggembirakan aku pada tarikh 10/10/10 untuk tahun ne.Perkara apa agaknya yang telah menggembirakan hati aku tu ye.Sebelum aku nak cerita kisah yang menggembirakan aku tu kite kena gelak dulu la....HAHAHAHAHA,apa la yang aku merepek ne...hehe.Sebenarnya pada tarikh tu aku telah keluar dengan sape ek.....yang pasti bukan dengan pakwe ye...huhu,dengan kawan-kawan baik aku la.
Kitorang pergi The Mines dekat dengan rumah aku je dan mereka adalah LWL......hehehe,ape benda LWL tu,saje je aku reka.
L = Lia
W = Wawa
L = Lin


Lia & Lin

Lin & Wawa

Tasek yang indah

Bagi ikan makan


Kami bertiga Wawa.Lia & Lin

Bagi aku ini adalah kenangan terindah bersama mereka ini....walaupun bertiga sahaja dan sepatutnya zila pun ikut kitorang sekali tapi disebabkan zila demam die tak jadi la ikut kitorang.Nak wat macam ne dah die tak sihat kan,tak pe la biar die rehat kat rumah la supaya cepat sembuh ye zila.Insyallah lain kali kite boleh keluar bersama-sama lagi ye...sekali dengan yana,lepas ne kite plan baik-baik untuk keluar ke destinasi seterusnya...hehehe.Gambar-gambar ne la yang menunjukkan perasaan gembira aku bersama mereka.Kite nantikan destinasi yang seterusnya...bye2.


No comments:

Post a Comment

Followers