Sunday, October 17, 2010

Adakah ini cinta???

Sejak akhir-akhir ne aku selalu je rindukan seseorang,tiap-tiap hari aku rindukan die,mesti je teringat kan die,aku tengah angau ke??hahaha....adakah ini aku dah jatuh cinta pada die?Aku rasa memang sah aku dah jatuh cinta  pada si die....hehehe,malunya.Tapi siapakah si die yang aku tengah angaukan tu....korang nak tau ke?biar lah rahsia.....hehehe,dah macam jawapan artis plak.Patut ke aku bagi tahu siapa jejaka yang aku tengah angaukan tu,tapi die suka kat aku ke?jangan bertepuk sebelah tangan sudah la kan...hihihi.Tapi malu la kalau cinta bertepuk sebelah tangan....kalau boleh tak nak la jadi macam ne.Sebelum ne aku memang pernah bercinta je...tapi tak de jadoh dengan mereka  itu.So...sekarang ne aku memang tengah mencari cinta baru pun.Insyallah kalau ada jodoh cinta aku akan kekal...doakan la kebahagiaan aku dengan orang yang cintakan aku ye.Aku ne seorang yang setia dalam percintaan dan kalau boleh aku nak jumpa dengan orang yang setia,ikhlas dan jujur terhadap aku.Lagi pun sekarag ne memang susah nak jumpa dengan lelaki yang macam tu,tapi insyallah aku akan berdoa untuk bertemu dengan jejaka yang aku maksudkan tu,lagi satu tak lupa juga lelaki itu mesti la ada pegangan agama.Aku harap si die yang aku tengah angaukan  tu ada ciri-ciri yang aku maksudkan tu.....hehehe,gatai nye aku ne.....sekali sekala je pun,hahaha.

No comments:

Post a Comment

Followers