Friday, October 8, 2010

Layan lagu

Hai kepada pembaca blog aku ne....huhuhu,ade ke yg baca blog aku?tak kisah la ada ke tak de yang baca blog aku,yang penting aku tulis je ape yang ade dalam fikiran aku ne....hehehe.Sekarang ni mood aku tengah layan lagu la,tapi lagu apa ye yang aku layan...huhuhu,semua lagu aku layan malam ni termasuklah lagu hindustan....HAHAHA.tah ape-ape la aku ni lagu hindustan pun layan gak.biar la lagu hindustan aku layan pn.....best ape lagu hindustan,terutama nya dari filem kuch kuch hota hai...betul kn,hehehe.Semua lagu aku layan je rock ke jiwang ke aku layan je termasuk gak lagu nasyid...huhuhu.

Antara lagu kegemaran aku adalah :
1. I want to spend my lifetime loving you
2.Sampai syurga
3. Salam untuk kekasih
4. Can't fight the moonlight
5. Sumayyah

Dalam banyak-banyak lagu yang aku dengar la lagu yang kat atas tu adalah 5 lagu kegemaran aku la.kalau nak tau la sebelum aku tido mesti dengar lagu sampai syurga,salam untuk kekasih dengan sumayyah,yang lagi 2 lagu tu tak de dalam hanset aku la....hehehe.tapi kalo aku buka laptop mesti cari lagu yang no 2 dan 4 kat youtube la....hahaha.

SELAMAT MALAM.

No comments:

Post a Comment

Followers