Thursday, October 14, 2010

Gadis dan bunga

Mesti korang semua pernah dengar lagu Gadis dan bunga nyanyian oleh Rahimah Rahim.....lagu tu dah lama pun.Bukan nya ape perempuan mesti la bunga,kalau lelaki pulak kumbang kan...dah biasa dengar pun.Aku nak kongsi dengan korang pasal gadis dan bunga la...tak pun perempuan dan bunga la,hehehe.Korang semua pernah dapat tak bunga dari pakwe atau suami korang.Aku pulak macam mane....penah ke dapat bunga dari orang yang aku sayang,sudah semestinya sekali dalam seumur hidup aku tak penah dapat pun bunga dari pakwe aku dulu-dulu.Tapi sekarang dah tak de pakwe dah pun,alangkah seronok nye kalau aku dapat bunga.....sekuntum pun jadi la,hehehe....gedik pulak aku ne nak bunga,sukati aku la nak mengedik cikit pun...hahaha.Bukanya ape aku ne jenis yang nak orang amik berat tentang aku,nak kan kasih sayang dari orang yang tersayang.Aku ne kadang-kadang manja jugak orang nye,gelinya dengar....hehehe,bukan nya manja lebih-lebih pun.Apa salah nya sekali sekali kite jadi romantik....tak kan nak serius je selalu kan,sape la yang dapat bagi aku bunga kan....entah la aku pun tak tau,hehehe.


Bunga ros banyak


Sekutum je


Lagi bunga

Yang korang semua tengok ne memang la bunga tapi aku amik dari google je....hehehe,kan seronok kalau aku dapat bunga macam ne.Kalau ada orang bagi aku bunga memang aku terharu la...hehehe.Tapi gambar ne sekadar hiasan je la.Aku boleh berangan je la nak dapat bunga macam ne,tunggu aku kawin je la dapat pegang bunga nanti...hihihihi,betul kan bile orang kawin mesti kena pegang bunga.So....tunggu aku kawin je la ye....jangan duk berangan lebih-lebih la lin.



No comments:

Post a Comment

Followers