Saturday, October 23, 2010

Bencinya

Aku benci betul kalau ade orang yang menuduh dan maki hamun tanpa usul periksa atau dipanggil main serang je orang tu...tak sukanya orang macam tu.Ini disebabkan benda tu jadi kat aku,boleh plak ex-bf aku yang ke-2 punya awek main tuduh aku macam-macam je kat mesej.Sesuka hati die je nak maki hamun aku tanpa soal siasat betul-betul,ne main serang macam tu je......benci nye dengan orang yang macam ne.dah la masa tu aku tak de mood dengan bad mood je sebab period,tambah plak dengan aku yang tak bape sihat ne pun naik bengang la bile dapat mesej maki hamun aku.Apa lagi aku pun balas balik la benda yang die tuduh aku tu semuanya tak betul sama sekali,aku cakap la kebenaran yang sebetulnye pada die,baru die terkejut bile die baca mesej aku tu.Boleh plak die tuduh aku nak rampas bf die plak,die cakap aku gile talak plak nak dekat bf die balik,ingat aku ni ape gile talak kat orang plak...tolong cikit tak hingin aku kat die lagi walaupun kitorang pernah couple masa dulu,tapi tu benda yang dah lepas pun,cikit pun aku dah tak de perasaan dekat die pun.Die cakap aku ne perempuan tak guna la.....HUH,bengang nye aku die cakap macam tu,ko tu yang macam tu yang sebenarnya.Aku tau die orang kaya,banyak je duit...nak ape pun die akan bagi,sukati ko la nak wat ape.Pas sesi berbalas mesej yang aku bagi kat die tu,akhirnya die mintak maaf gak kat aku sebab dah maki hamun aku,haaaa...baru kau tau aku tak bersalah,bf kau tu je yang asyik call dan mesej aku je,sekali pun aku tak pernah nak jawab mahu pun balas mesej die.Baru kau tau bukan salah aku,sebelum nak maki hamun orang tanya la elok-elok,macam tak leh je nak tanye elok-elok.Kalau orang layan aku dengan baik aku akan layan pun dengan baik-baik la.Memang la sekarang ne aku masih single lg...tapi tak kan la sampai aku nak rampas bf orang ke,tunang orang ke tambahan laki orang,sekali pun aku tak kan buat macam tu...aku tak kan rampas hak orang lain la.Setakat ne je la luahan hati aku pada hari ne.Bye2 semua.

No comments:

Post a Comment

Followers