Wednesday, December 28, 2011

Thanks belanja makan malam

Hari ne ade orang belanja aku makan malam....yuhuuuuu,die belanja makan nasi lemak yg boleh tahan sedap gak la.Lagi pun dah la aku lom gaji lagi ujung2 bulan ne....save cikit duit aku,hihihi.Anyway thanks to mary coz dah belanja lin makan malam....insyallah nnti de masa kite jmpa lagi turn lin plak belanja mary k....huhuhu.Lame gak aku lepak dgn die pas abis keje kul 8 tu smpai la kul 10.....banyak sangat benda yg kitorg sembang,rase mcm tak abis2 jer story kitorg.Lagi pun dah lame kitorg tak borak2 mcm ne.....maklum la selalu kitorg lunch same2 tapi skrg sejak die dah behenti keje dah tak de lg aku nak lunch dgn die.Tapi kitorg still lg contact each other.....rasenya aku dgn die la yg paling rapat antara staf yg lain.Ok la next time bile free kite jumpa lg k.....see yaaaaa.

No comments:

Post a Comment

Followers