Sunday, December 4, 2011

Nak beli!!!!!!!!!!!!!!!!

Wazupppppp......
Agak-agaknye ape yang aku nak sangat beli ne haaaa....cubala korang teka,hihihi.Aku tak nak ape2 pun cuma nak beli novel jer....hahaha,nak isi masa terluang dikala kesunyian dan kesepian melanda diriku ini....cewahhhhh.(mood jiwang cikit).Lagi pun novel yang last aku beli tu memang best sangat-sangat sampai aku menangis la baca novel tu.Tajuk novel tu 'CINTA KAU DAN AKU' karya by Siti Rosmizah....ade 679 page sumenya,memang tebal gak novel ne tapi memang tak rugi la aku beli novel die.Setiap kali aku baca novel memamg aku akan terbayang berada dalam watak tu....rasa macam kite berada dalam situasi dalam novel tu plak.Dasyat tu kan....memamg aku betul2 mendalami jalan cerita setiap novel yang aku baca la.Esok gak aku nak cari novel yang best2.Kalau korang sume nak tau tu la cara aku nak ilangkan tension ker,ilangkan kebosanan or kesunyian ker....just baca novel smpai abis,pas tu memang aku tak kan ingat ape2 lepas aku baca novel kalau aku ada masalah.Ade lagi yang aku nak beli....tapi yg ne insyallah harap2 ade rezeki nak belinya.

No comments:

Post a Comment

Followers