Tuesday, December 27, 2011

HARI YG SGT MELETIHKAN.....

Salam kawan2 semua......aku rase hari ne merupakan hari yg sgt meletihankan la smpai abis keje jer nk tido dlm kete dulu sblm drive balik uma.Memang letak kepala kat kereta jer mata nk pejam jer...mls rasenya nk drive kete balik uma.Kalo aku tak drive balik cam ne aku nak sampai uma kan...hihihi,terpaksa la dgn mata mengantuk drive balik uma juga.Hari ne buat keje tak behenti dr pagi sampai la nak balik keje...cume behenti nk lunch dgn pegi toilet jer..huhu.Sampai jer dr uma aku terus mkn dulu coz perut dah mula sakit...risau plak kalo mkn lmbt nnti perut masuk angin lagi teruk aku kena nnti.Pastu aku mandi,solat dan terus tumbang kat katil....ape lagi terus terlena la,walaupun sekejap pun jadi la coz nk ilangkan letih dulu.Ne pun aku baru terjaga dr tido terus jer online fb dgn udate blog ne....dh bgun dr tido ne rase mls jer nk pegi keje esok....uwaaaaa.Skrg ne badan mmg rase mcm nak demam jer...mata pun rase pedih jer.Tapi aku mmg benci kalo sakit coz aku benci nak makan ubat....tak larat dah asyik nak mkn ubat jer.Lagi pun kat dlm beg aku pegi keje ne mmg dh standby ubat jer...dh penuh dgn ubat....ubat...ubat,sabar je la.Ok la time tu layan love music jap....HAHAHAHA.
SEE U GUYS LATER....LUV U ALL,MUAHHHHHHHHH......

No comments:

Post a Comment

Followers