Tuesday, December 27, 2011

Ingin mencintai dan dicintai.....

Setiap orang mesti mempunyai rase ingin dicintai dan mencintai seseorag kan.Kalo boleh biar la kite mencintai dan dicintai oleh orang yang betul2 mencintai kite sepenuh hati die.Tiba2 malam ne rase jiwang plak aku...maklum la dah lame tak berjiwang jiwang di kala aku tak boleh tido ne...hahaha.Lagi pun hari ne dh 28/12/2011 cuma tinggal lagi 3 hari jer nak masuk tahun baru 2012.So....dah masuk 1 tahun 4 bulan aku putus cinta dgn die,yg aku tak boleh lupakan sampai skrg ne coz pas 2 bln aku putus dgn die...terus die kawin dgn pmpuan yg same tempat keje dgn die.Memang selama ne sah la die berkawan dgn pmpuan tu tapi tak nak mengaku bile aku siasat dan tanye die tentang pmpuan tu tapi cikit pun die tak nak mengaku....memamg dasar laki penipu.Itu sume aku angap sebagai pengajaran dan tauladan untuk diri aku pada masa akan datang plak.Ape pun yang dah terjadi aku akan lupakan dan lupuskan dr ingatan aku.Maka kite buka buku baru dan tutup buku lama.Untuk tahun baru ne pintu hati aku dah terbuka untuk mana2 laki yang betul2 sayangkan aku sepenuh hati die.....aku terima dgn hati yang terbuka.Setiap orang berhak untuk dicintai sekali lagi setelah hati kite terluka sekali pun.Hargailah orang yang sayangkan dan mencintai kite....jangan sia2kan dan lukakan hati die.....heeeee,peace.Memang mood malam ne jiwang jer memanjang sambil layan lagu cinta.....hihihi.Ok la semua aku nak mulakan hidup baru and i must be strong girl.....yeahhhhh.

No comments:

Post a Comment

Followers