Sunday, October 2, 2011

Makan Free...

Yeayyyyy....hari ne lunch aku dapat makan free coz kedai makan yg selalu aku mkn waktu lunch ade wat jamuan makan tuk raya.Tuan kedai tu ada la jemput aku and the geng coz boleh dikatekan kitorg regular customer diorg la.Ape lagi bak pepatah mengatakan rezeki jangan ditolak.,org dah jemput kite datang je la kn...huhuhu.Hari ne jer dapat makan free...esok makan dh kena bayar plak.Alhamdulillah la dapat aku makan nasi...mmg kenyang sgt la.Sebenarnya ade sate kat citu....tapi kena beratur pnjg plak nk tunggu sate tu masak,tak dapat la aku nak merasa sate tu....lagi pun masa tak mengizinkan,biasa la rehat sejam....tak kan nak tunggu semata mata nak makan sate.Lain kali kalau nak makan sate senang cite aku pegi kat kajang jer...kan ade sate kajang Hj. Samuri,lagi puas.....hehehe.Asyik cakap pasal makan jer aku ne.....mane tak nye makan sampai x ingat ape dh,melantak lebih-lebih sampai badan pun dah berisi,pipi plak tembam...haaaaa padan muka aku.Sekarang dah risau orang tegur aku semakin berisi...tak macam dulu lagi keding x de isi,hehehe.....pas ne aku kena maintain balik badan ne...risau plak nanti berat badan berterusan naik jer,kang payah plak nak turun balik....dah tak comei lg kn,hahaha.Baik aku cau dulu sebelum aku puji lebih-lebih plak nanti...daaaaaa.

No comments:

Post a Comment

Followers