Tuesday, October 4, 2011

Ade rezeki lebih....alhamdulillah

Assalamualaikum kawan-kawan........

Hari ne kul 4.10 baru aku pegi lunch....coz kena settlekan customer yg agak marah dan sangat-sangat la cerewat nak beli barang.Pas dah settle customer tu baru la aku dapat rehat.....nasib baik perut aku tak masuk angin,kalo tak abis la sakit sampai nak makan pun dah tak boleh nak masuk lagi.Aku ne saja jer nak cari pasal makan lambat....dah tau ade gastrik tapi makan lambat lagi....kang kalo sakit ade orang plak yang susah,ade ke orang yang take care pasal aku....entah la.Kisah ne ak de kaia dengan tajuk diatas yer...saje jer aku nak menyelit cikit.Actually bulan lepas gaji aku dah naik cikit....alahamdulillah la ade rezeki lebih bulan lepas.So...dengan hati yang ikhlas malam ne aku telah belanja 4 orang makan dekat area rumah aku jer.Makanan die boleh tahan sedap gak...memang kenyang sangat-sangat la.Lagi pun memang aku dah berniat nak belanja mereka makan pun bile gaji aku dah naik....tu yang aku dah tunaikan janji aku pada mereka.Ok la mydiariku mata aku dah mengantuk sangat nak tido dah...esok mesti kena bagun awal,kalo tak risau jalan jem plak nak pegi keje.GUDNITE TO ALL MY FRIENDS...PEACE

No comments:

Post a Comment

Followers