Tuesday, October 18, 2011

Sebulan Sekali

Wazupppppppppp

Hari ne mood aku tak berapa baik sangat lor...nak buat keje pun tak de mood gak...huh.Macam ne la keadaan aku sebulan sekali time kena sengugut....sakit perut yang teramat sangat la.Hari ne kena plak sengugut kat tempat keje...memang teruk rase sakit ne.Tapi ape kan daya dah nasib badan tiap kali kena period mesti sengugut turut datang menyerang.Memang tak boleh nak buat ape-ape la tiap kali kena sengugut terpaksa la aku menahan rase sakit yang tak terkata.Lagi pun aku ne jenis kalo sakit perut kena sengugut memang tak makan ubat tahan sakit yang wane pink khusus tuk sengugut...coz aku tau kalo makan ubat tu sebenarya tak bape elok sangat la.Tapi melainkan kalo aku sakit yang terlampau sangat sampai nak pitam dan tak boleh tahan rasenye aku akan makan ubat active fast jer...tu je la yang mampu aku buat kalo sakit tu aku dah tak dapat nak tahan lagi.Masa kat tempat keje tadi pun aku memang dah tak boleh nak menahan sakit tu tapi aku terpaksa tahan gak...rase nak berguling guling jer time tu,kalo dapat baring kat tilam time tu memang rase nikmat la.Tapi ape kan daya hanya mampu menahan sakit je la.Membe kat tempat keje dah tau tiap kali aku period mesti sengugut kena teruknya....mane tak nye pucat muka aku diorg tengok,rase nak tertonggeng dh tau...hehehe.Macam ne la keadaan aku sebulan sekali bile kena sengugu.
Ok la bye.

No comments:

Post a Comment

Followers