Saturday, October 8, 2011

BUSUKNYE.....HAHAHAHA

Semua orang memang benci bau busuk kan...tak kira la barang ke tempat ke atau ape-ape je la yang berkaitan busuk.Ini semua disebabkan telah terjadi satu kejadian yang memang bengong dan tak sepatutnya berlaku la.Gara-gara nak buang 3 kotak barang pecah maka aku dan sorang lagi staf iaiu aisyah dengan rajinnye telah membuang barang pecah tu kat tong sampai besar dengan jayanya....hahaha.Walaupun keadaan tong sampah tu memang bau busuk yang teramat sangat nye...misi kitorg nak buang barang pecah sebanyak 3 kotak tu akhirnya telah terlaksana.Saja nak bagi gempak cikit story ne....kihkihkih.Dah selesai misi tu kitorang pun naik la lif menuju ke ofis dalam keadaan slumber jer...pastu tiba2 jer ade sorang staf ne cakap ade bau busuk sangat la kat ofis....kitorang pun ade bau busuk gak kat ofis tu,bau busuk macam sampah plak tu.Ape lagi kitorang pikir bau busuk ne mesti gara-gara kitorang buang barang pecah kat tong sampah besar sampai melekat bau busuk tu kat kitorang.Lepas tu tak pasal-pasal orang yang tak bersalah kena tuduh bawa benda busuk...katanya macam busuk tikus mati......hahaha,sampai macam tu sekali tau.Dalam keadaan yang melucukan tu kitorang pun cakap la mungkin bau busuk tu dari kitorang kot pas buang barang pecah tu kat tong sampah besar.Dalam keadaan kitorag gelak tu terus jer pegi ke toilet cuci tapak kasut kot2 melekat air sampah tu ke.Pas tu aku pun terus la amik perfume sweetheart aku dalam loker dan terus la spray kat baju aku sampai la ke kaki,kasut sekali pun aku spray....hahaha.Dah abis spray perfume tu kat bdn aku....kitorg spray kat ofis plak,coz memang bau kuat sangat busuk tu.Dapat la kurangkan bau busuk tu dengan perfume sweetheart aku yang berguna tu...hihihi.Dalam keadaan macam tu pun kitorang boleh lagi tergelak gelak lagi....melucukan pun ade gak,hehehe.Tak abis lagi kat citu....sampai buka tingkap la nak ilangkan bau busuk yang dah teperangkap dengan air cond....lepas tu dengan rajinya aku plak mop lantai kat ofis supaya bau busuk tu dapat ilang terus...hikhik.Dah lepas mop tu baru la bau busuk tu dapat ilang.Lepas ne tak nak dah la kitorang buang barang pecah tu lagi kat tong sampah besar lagi...biar orang lain plak yang buang la.Besok datang keje mesti teringat kejadian bau busuk tu.Akhirnya dapat aku meluahkan segala isi hati yang terpendam tentang kejadian BAU BUSUK.....hahaha.Ok la kawan-kawan,aku dah mengantuk ne...kalo esok ade story macam hari ne lagi dah tentu dengan lajunya aku update blog ne....hahaha.
SEE YAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Followers