Thursday, September 29, 2011

Lebih 10 kali ke toilet...hahaha

Haaaaa.....baru aku teringat sesuatu yang telah terjadi semalam kat tempat keje aku.Malu sebenrnya nak cite tapi kelakar pun ada gak....hehehe.Semalam aku masuk keje kul 11 pagi...sampai kat tempat keje dalam kul 10.50 gak la,ape lagi sampai jer kat tempat keje dalam keadaan berlari untuk punch card dulu dan terus menuju ke toilet dengan sepantas kilat la...hahaha.Ape lagi perut dah memulas yang teramat sangat la...sampai tak tertahan dah.Pastu ingat kan perut dah ok pas dah membuang tapi makin menjadi jadi la perut memulas tu...tak behenti la aku ke toilet sampai la ke petang.Tengahari tu pun aku tak de selera nak makan...cuma minum air panas dan makan la ubat tuk sakit perut.Rupa-rupanya aku kena cirit birit sampai ke petang...tapi aku sendiri tak tau ape yang membuatkan aku cirit sampai macam tu sekali.Aku ingat kan memang nak mc sebab dah tak tahan sangat masa tu,tapi aku cuma pikir tak cukup staf dan juga banyak keje yang tak siap maka tak jadi la aku nak pegi klinik amik mc.Kena la aku bertahan sampai balik keje.Tapi petang tu dah ok cikit la perut...pas tu disambung plak dengan pening kepala sampai la ke malam.Dah nak balik tu aku boleh plak tetido kat ofis sebab kepala dah sakit sangat.Rasa macam nak demam pun ada masa tu...tapi aku kena kuat kan semangat supaya tak jatuh sakit teruk.Alhamdulillah la balik keje tu aku makan ubat dan sempat gak pergi open house uma membe malam tu...huhuhu.Sekarang ne perut dah ok pun dan yang dasyat nye lebih 10 kali aku ke toilet sepanjang hari aku keje......HAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment

Followers