Sunday, June 5, 2011

Pelat huruf R

Assalamualaikum kepada yang membaca blog aku ne...ade ke yang membaca blog aku ne....hahaha,tak kisah la ade ke tak de yang membaca blog aku ne yang penting aku tulis blog ne pun sebab nak share ape jua cerita yang terbuku dalam diriku ini....cewahhhhh,cerita yang merepek pun aku tulis je la.....tapi puas hati ape dapat luahkan segala cerita yang merepek,suka duka sekali pun...hehehe.Korang rase ramai ke yang pelat huruf R or pelat huruf lain...mesti tak ramai tapi segelintir saje kn,mereke yang pelat huruf ne insan yang istemewa cikit.....hahahaha,sebab tak boleh nak sebut dengan betul huruf tu.Macam aku plak pelat huruf 'R'.....hehehe,orang cakap kalo tak boleh nak sebut huruf tu dengan betul lidah die pendek,tapi nak buat macam mane kan dah tak boleh nak sebut....redha je la,hehehe.Aku selalu je kena sakat or jadi gurauan dengan staf tempat keje aku,bile aku cakap yang ade huruf R mesti diorang akan ajuk balik or suruh aku ulang balik perkataan tu...terutama sekali kak ana....suka sgt sakat aku,hahaha.Tapi aku tak kisah pun sebab dah memang aku pelat...ape boleh buat,gelak je la....HAHAHAHA.


-SEE YOUR GUYS THE NEXT POST-

No comments:

Post a Comment

Followers