Sunday, June 5, 2011

ANNUAL DINNER 2011 (SSF)

Semua staf SSF Cheras dengan bos besar.

Sebenarnya Annual Dinner ne dah lama pun,masa bulan Februari 2011 pun....baru je aku nak update.Maklum la masa tu malas aku nak update ape-ape pun...huhuhu.Lagi pun ne first time annual dinner tuk SSF Cheras yang baru 3 bulan je buka dan 3 bulan juga aku keje.Annual Dinner ne buat kat One Utama kat Restoran Shogun....kirenya makanan jepun gak la,buat buffet....makan je la banyak mana pun kite nak makan.Memang melantak abis la sume orang...hahaha,bukan senang nak dapat makan macam ne kan,gune sebaik yang mungkin la....hehe.Actually annual dinner ne tuk bagi penghargaan kepada semua staf SSF yang dah bertahun lama keje la,lagi satu nak kumpul semua SSF outlet yang lain juga....dapat la jumpa dengan SSF dari outlet lain.Gambar yang lain ade tapi kat kawan plak,ne je la yang aku ade gmbr pn...boleh je dari aku tak de...hehehe.Insyallah kalo ade rezeki lagi kite jumpa Annual Dinner 2012 plak.

No comments:

Post a Comment

Followers