Friday, June 17, 2011

14 Jun 2011 besamaan 23 tahun

Salam sayang semua......hari ne umo aku dh genap 23 thn 3 hari pn,tak sangka umo aku dah makin meningkat....macam tak caye je la,jangan nak perasan muda la cik azlina oiiiii.....hehehe.Yela...kite kena sedar diri cikit umo kite makin meningkat perangai pun kena berubah gak,tak leh jadi macam budak-budak lg kan......hahaha,kena jadi wanita yang lebih matang lag k.....huhu.Sempena hari jadi aku 14/6 baru-baru ne aku ada bawa mihun goreng dgn air kotak tuk sume staf kat SSf tapi ade gak yang tak dapat merasa mihun goreng yang dibuat oleh mak tercinta.....bukan aku yang goreng yer,hehehe.Nak buat macam ne dah tak de rezeki la yang tak dapat nak merasa mihun goreng tu......tapi insyallah kalo ade rezeki aku kat SSF lagi aku buat lain plak.Aku buat macam tu pun sebab dah niat nak bawa pn...lagi pn bulan lepas ade rezeki lebih cikit,ape salah nya aku buat makan-makan cikit...alhamdulillah ade rezeki yang allah berikan untuk aku....amin.


Gambar ne sekadar hiasan jer...hehe


No comments:

Post a Comment

Followers