Saturday, June 25, 2011

Berat badan naik!!!!!!!!!!!!

Hari ne dah 26/6/2011 dan berat badan aku dah naik secara mendadak...bukannya naik cikit tapi naik banyak plak tu.Tu la aku sape suh makan tak jaga....kan berat dah naik,sekarang sendiri kena tanggung la.Lagi pun nampak ketara kat muka aku la...nampak muka makin tembam berbanding dulu...hadoiiiiii.Tak suka nya keadaan macam ne...nampaknya aku kena berusaha untuk turunkan balik berat badan jadi seperti dulu kala yang kelihatan comel.....hahaha,perasan sungguh cik azlina kite ne kn.Tapi kawan-kawan kat tempat keje cakap aku tak berisi pun...badan macam biasa la,mungkin diorang tak nampak sangat kot kenaikan berat badan aku.Walau macam mane pun aku dah tekad nak turunkan berat badan juga.Lepas ne aku kena kawal cikit pemakanan dari lunch sampai la ke malam.Tapi kan sejak akhir-akhir ne memamg memanjang je selera nak makan.Memang tak boleh jadi ne kalo aku ikut selera nak makan....kalo tak dikawal lagi abis la aku bertambah dan bertambah berat badan tak berhenti.
Go..go...go..u cant do it lin!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Followers