Wednesday, June 8, 2011

2 weeks

Wazzupppppp.............akhirnya dapat gak aku cuti setelah 2 weeks keje tanpa cuti,ape lagi gunakan cuti tu sebaik yang mungkin la.Yela dah seminggu sekali je cuti...kena la rehat sepuas puas nya,nak rehatkan badan yang dah penat,kaki yang banyak berjalan sepanjang bekerja,tangan yang buka stok tak behenti,minda yang dah penat berfikir....hmmmm,tu sume perlukan rehat yang secukupnya......hehehe.Kalo kerja tanpa ade cuti memang penat wooooo.....alhamdulillah la aku masih bertenaga lagi sampai hari ne tapi pada hakikatnya badan memang dah tak larat sangat dan aku hampir nak tumbang gak la.Esok cuti aku dah plan nak buat aktiviti seperti :

1. Kemas almari baju yg dah bersepah 
2. kemas bilik yg dh lama tak mop & vakium
3.cuci kereta yg dh lama tak basuh 
4. hias bilik bagi kemas,cantik & wangi
5. keluar jalan-jalan dgn mak,adik & kakak ipar
6.update lagi blog

Tu jela aktiviti untuk esok buat masa ne....ok la kawan-kawan masa untuk aku rehatkan diri,kite sambung esok je la coz ade story la aku nk cite dengan korang sume.Now.......time to sleep,nitezzzzzzzzzzzzzz.................

No comments:

Post a Comment

Followers