Wednesday, September 28, 2011

OPEN HOUSE

Wazuppppppp........

Hari ne aku abis keje kul 8 mlm....balik dgn rasa penat yg teramat dan terus je menuju ke rumah.Sesudah sampai jer uma masuk bilik,simpan sume barang2 dan dengan rajin nye iron la baju kurung coz nak pegi uma membe ade open house.Dah selesai iron baju baru la aku mandi dan make up ala kadar jer la...tak payah nak over sgt la malam2...HEHEHE.Walaupun hari ne letih sgt dengan gagah  nye aku sampai la juga kat uma membe,lg pun ne membe sejak sekolah rendah smpai la ke hari ne still rapat macam dulu lagi.Alhamdulillah la malam ne aku memang kenyang sgt la dpt makan mee kari,nasi lemak dan juga ckit kuih.Dapat juga aku luangkan masa dengan diorg sume....syokkkkkk sgt dpt jumpa dgn diorg,maklum la skrg ne masing2 busy dgn keje la,study lg....time mcm ne la dpt borak2 dgn diorg sume.Happy sgt mlm ne dpt ilangkan segala tension dan serabut kat kepala ne pas jmpa dgn diorg.Lagi pun membe aku ne mmg giler2 cikit....rase x puas jer dpt jmpa 2 jam dgn diorg coz hari pun dh tgh mlm....lain kali je la yer geng CERIA nak jmpa lg...heee.Hopefully pas ne dpt jumpa dgn diorg lagi.


Geng CERIA (lg 2 org x de gambar die....sory azda and ikma,hee)


No comments:

Post a Comment

Followers