Thursday, September 29, 2011

OFF DAY.....HEHEHE

HELLO MY FRIENDS.....

Hari ne merupakan hari untuk aku merehatkan diri...biasa la dalam seminggu sehari jer cuti,tu yang kena menggunakan sehari tu dengan sebaik yang mungkin....hahaha.Cuti aku hari ne dipenuhi dengan aktiviti seperti di bawah yer :
  1. Bagun dari tido terus jer mandi dan pergi pasar beli ikan,sayur,buah-buahan dan sebagainya.
  2. Balik dari pasar jaga baby dan bagi die minum susu botol.
  3. Bagi baby tido....masuk dalam buaian tepuk2 die terus jer tido dengan nyenyak nye.
  4. Kemas bilik sendiri dan almari baju yang tak bersusun dengan kemas sebelum ne.
  5. Cuci kereta coz esok nak pakai pegi keje.
  6. Malam masa untuk ilangkan boring dengan layan lagu dan berfacebook sampai mengantuk.
  7. Iron baju keje siap2 untuk pegi keje esok pagi....esok last day masuk keje kul 11
Rasanya tu je la aktiviti aku untuk hari ne...nak cuti lagi kena tunggu next khamis plak la...HUH.Korang perasan tak betul ke no 2 dgn 3 tu aku buat....hihihi,boleh percaya ker???Betul la ape yang aku buat tu semua....memang aku tolong mak jaga baby yg baru masuk 3 bulan tau,aku sembang dgn baby tu,bagi die minum susu botol,pas tu baru bagi die tido.Cewahhhh...nak tunjuk pandai la tu pandai jaga baby.Aku sebenarnya dah diajar dari kecik jaga baby pun...coz masa sekolah rendah lagi aku dah biasa tolong mak jaga adik-adik aku.So...memang tak de rase kekok pun nak jaga baby kecik sekali pun.Ok la tu aku dah ade pengalaman jaga baby kecik...dah la tu mesti korang meluat kan aku duk puji diri sendiri je kan...hehehe.Sekarang masa untuk aku undur diri dulu k...lg pun dah lama aku duk ngadap my honey ne,not my bf ok but my laptop...huhuhu.SEE YAAAA.

No comments:

Post a Comment

Followers