Friday, February 3, 2012

Gaji lambat!!!!!!!!!

Hari ne dah masuk 4/2 dah pun....sepatutnya gaji mesti dah dapat hujung bulan 1 kan tuk gaji bulan 1 nye.Tapi bulan 1 ne aku dapat gaji sangat la lambat sampai 3/2 baru la gaji masuk....memang lambat yang teramat la.Nasib baik la 16hb tu dapat bonus...leh la gune duit tu tuk belanja makan dengan duit minyak kereta.Bulan 2 ne kan sampai 29hb jer...tak tau la nak masuk gaji berapa hb plak.Tapi sampai 15hb ne aku jimat cikit coz aku bawa bekal makanan tuk makan petang....jadi aku tak payah la keluar bawa kereta nak pegi makan lagi,cuma kalau shift pagi jer aku kena keluar makan.Sejak ade kerja shift sampai malam ne dapat la save cikit duit makan dengan minyak kereta berbanding sebelum ne....leh la simpan cikit duit tuk kawin ke kn,heeee.

No comments:

Post a Comment

Followers