Friday, February 10, 2012

loan kereta dah lulus......

Akhirnya loan kereta dah lulus pun pada 10/2/2012....alhamdulillah la.Aku dapat panggilan telefon dari proton tengahari tadi sebelum aku nak pergi kerja....die cakap azlina loan awak dah lulus.Ape lagi masa tu aku tersenyum sampai ke telinga la....terus aku bagi tahu kat mak dengan ayah....diorang pun tumpang gembira juga la....huhuhu.Esok pagi aku nak pergi proton bayar duit down payment terus la....isnin pagi plak aku kena sain perjanjian dengan bank plak....pas tu baru kereta aku dapat keluar.Lagi pun ne merupakan salah satu impian aku dari dulu lagi iaitu nak memiliki kereta sendiri.Alhamdulillah hari ne impian aku dah tercapai dan aku bersyukur sangat dapat memiliki kereta sendiri dengan duit aku sendiri la.....huhuhu.Aku beli kereta ne pun ikut kemampuan yang aku mampu bayar tiap2 bulan nanti.....aku tak nak la tunjuk lagak beli kereta mahal2 pastu bulan2 tak mampu nak bayar plak.Betul kan ape yang aku cakap kan ne....biar besederhana yang penting kite gembira.

No comments:

Post a Comment

Followers