Wednesday, February 1, 2012

Apply cuti.....

Haloooooo.....
Baru je semalam aku cakap yang bad mood aku akan terbawa sampai pegi keje....memang betul pun,seharian ne aku bad mood dengan semua orang la.Sorry semua sebab aku buat muka seharian ne....sudah semestinya aku sangat2 jeles shift yang balik kul 7 tu.Kalau korang yang berada kat tempat aku pun mesti akan merasa perkara yang sama juga....tapi ape kan daya aku memang tak kan dapat buat ape2 pun,terima je la dengan hati terbuka k....heee.Kalau cakap pasal cuti jer sape yang tak nak cuti kan...huhu,mesti nak cuti kalau ada peluang kn.Sejak aku keje kat ssf ne baru 2 hari setengah jer aku amik annual leave...ade lagi 9 hari setengah lagi annual leave aku belum guna lagi.Masa sekarang ne la nak gunakan cuti tu dengan sebaik yang mungkin....tapi tengah pikirkan lagi tarikh nak apply cuti tu.Hopefully bos luluskan cuti aku la...lagi pun aku memang dah lama tak cuti,nak release tension juga la.Memang dah 2 bulan ne aku tension jer dengan barang christmas dan chineese new yer,pastu barang repeat lagi dan barang baru lagi...haisehhhh.Rasanye dah tiba masa untuk aku rehatkan minda dan fizikal yang dah tahap serius....hehehe. 

No comments:

Post a Comment

Followers