Sunday, July 31, 2011

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK

Assalamualaikum kpd semua yg membaca blog aku......ade ke yg baca blog aku ne,kalo ade yg membacanye thanks a lot yer.Hari ne dah 31/7/2011 dgn berakhirnya bulan julai dan bermulanya bulan baru iaitu bulan ramadhan yg merupakan bulan yg sgt mulia.Semoga ramadhan kali ne lebih bermakna lagi bagi diriku ini dgn memperbanyakan lg amalan.Insyallah kalo ade rezeki aku akn pergi solat terawih coz aku abis keje kul 8....kalo sempat dan keadaan mengizinkan.Tahun ne merupakan first time aku kena berbuka puasa dekat tempat kerja.....melainkan aku off day jer baru dpt berbuka kat umah.Insyallah ramadhan kali ne aku nak memperbanyakan amalan dan beribat dengan hati yg ikhlas dan tenang....semoga allah berikan aku hidayah yg bermakna kpd diri aku.Ok la Selamat Berpuasa kpd semua umat islam ......esok nak bagun sahur dh pun,wasalam.

No comments:

Post a Comment

Followers