Saturday, July 2, 2011

Nasi Hujan Panas dan KFC

Assalamualaikum......

Sekarang ne dah masuk bulan baru pun,tak sangka masa berlalu dengan cepat tanpa kite sedari.Lepas ne nak masuk bulan puasa dah pun tapi puasa ganti tak abis lagi,still ade lagi 5 hari lagi aku belum ganti....teruk betul aku ne.Tapi isnin ne aku memang nak ganti sampai hari sabtu ne...nak abiskan 5 hari jer lagi.Hari ne aku dapat makan nasi hujan panas dan juga KFC.Sumenya free jer disebabkan masa lunch time aku dan 3 org yang lain pegi makan nasi kenduri lor....tapi bukan kawan2 mahu pun staf yang kawin.Actually pak cik yang jual kuih dah jemput kitorang pegi kenduri kawin anak die,sebab kitorang ne customer tetap die...tu yg die jemput.Lagi pun tiap-tiap petang kitorang selalu beli kuih kat pak cik tu especially kuih cakoi die....memang sedap sume kuih die.Dapat la kitorang merasa nasi hujan panas tuk lunch time kitorang.Kami berempat jela yg pegi pun termasuk lah azhar,kak ana dan kak syafinas.Sepanjang pegi dan balik kenduri tu kitorang asyik gelak memanjang jer...memang pecah perut kitorang sampai la kat tempat keje pun still tak behenti gelak.Ade la benda yang melucukan telah terjadi...hehehehe,hanya kami berempat je la yg tau.Pada masa yang sama gak manager aku belanja sume staf kat SSF makan KFC sebab ade birthday sorang staf ne iaitu amin kat floor aku la....happy birthday yer amin.Tapi disebabkan aku dah makan nasi kenduri memang perut aku tak boleh nak isi KFC lagi.Ape lagi aku bawa balik KFC tu tuk makan malam la.Alhamdulillah hari ne aku betul- betul kenyang sangat.Hari isnin ne aku nak start puasa ganti dah pun...dapat cikit jimat duit dan harap2 berat badan dapat turun cikit...HAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment

Followers