Wednesday, December 15, 2010

Happy.............

Sekarang ne aku sangat happy dengan kehidupan baru aku.Buat masa ne aku masih lagi single dan tiada sesiapa dalam hati aku lagi.Aku sebenarnya serik juga untuk bercinta lagi dan masih takut untuk mempercayai insan yang bernama lelaki.Tapi hati aku masih kuat dan tabah untuk menghadapi dugaan dan ujian dari allah.Apa-apa pun aku anggap ini semua sebagai ujian dari allah buat diriku dan aku terima dengan hati yang terbuka.Hati ku telah terluka tak kala dipermainkan oleh lelaki yang hanya  suka mempermainkan perasaan seorang perempuan sahaja.Kehidupan baru aku kini lebih tenang dan gembira.Insyallah kehidupan yang akan datang pun akan memberi sinar dan bermakna lagi dalam hidup aku.Biar masa menetukan jodoh aku....dan aku percaya bahawa allah telah menentukan jodoh yang terbaik buat diri aku...aminnnn.

No comments:

Post a Comment

Followers