Saturday, November 27, 2010

Adat resam dalam sesuatu perhubungan

Aku copy paste dari statment kawan baik aku je ne.....huhu,bile aku terbaca statment die ne ade betul gak.Die buat statment macam ne pun berdasarkan pengalaman die la,kalo orang yang pernah bercinta ne macam-macam pengalaman ade,tambahan kalo dah putus...lagi la ape yang kite cakap tu berdasarkan pengalaman yang sangat menyakitkan hati kite....betul kan.Tapi kan pengalaman akan lebih mematangkan diri kite lagi.So...tak de la kite terburu-buru dalam membuat sesuatu keputusan.Bagi aku masing-masing ada pengalaman dalam bercinta...tak kire la pengalaman itu baik atau pun sebaliknya.Tak semua orang akan merasa pengalaman bercinta yang baik je,mesti ade yang buruk gak kan...biasa la tu semua dugaan dalam sesuatu perhubungan.Ade gak yang kekal cinta pertama sampai ke jinjang pelamin dan ade gak yang tak kekal tuk cinta pertama,tah sampai cinta ke 5 ke 6 ke......hahahaha,jodoh kan....mana la kite nak tau,tu semua allah dah tentukan,kite sebagai hambanya hanya mampu berdoa supaya dapat jodoh yang terbaik tuk diri kite je.

Ne la statment yang aku copy paste

adat resam :
kesetiaan = kecurangan
kasih sayang = teman tapi mesra
kejujuran = tipu daya
peluang kedua = tidak ambil peduli
peluang ketiga = wait n see ....

No comments:

Post a Comment

Followers